Friday, January 25, 2008

Jom Kempen dan Mengundi!!


First of all Tahniah buat Heliza yang berjaya ke senarai top 5 untuk kategori Artis Baru Popular dan juga semua yang berjaya ke senarai top 5 untuk ABP BH 2007! Bukan senang sebenarnya nak tercalon ke top 5! Bagi SG ini sudah satu kemenangan besar sebenarnya. Ye lah berbaloi usaha peminat-peminat yang bersusah payah mengundi mereka sehingga lah berjaya melepasi ke peringkat seterusnya. Tahniah buat semua penyokong2 Heliza especially Geng TB! Korang memang Bereh!

Orang kata, 'alang2 menyeluk perkasam, biar sampai kepangkal lengan'. Alang2 dah masuk top 5 apa kata sama2 kita usaha berehkan. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa tahu. Tak salah kita mencuba dan berusaha, sekurang2 nya jika tak berjaya pun hati tetap puas sebab dah cuba habis2an. Kena positivelah kan. So.. Apa lagi?? Tak reti2? Jom mengundi. Kali ini perlu lebih banyak lagi! Gambatte! Cayok.. Cayok..!


Haa..D' Garden Party tak lama lagi. Thanks semua, memang mendapat sambutan sampai terlebih2 pula. Ingat eh, party ni ala picnic, so yang datang tu jangan lupa bawak tikar, payung ke apa..Nanti boleh kita lepak2 beramah mesra sesama kita di sana. Nak bawak layang2, bola, kapal terbang control or apa2 mainan pun best jugak kan. Huhuuuuu.. So jumpa di sana!!!!!