Friday, January 9, 2009

Heliza & Zahid akhirnya berdoa dalam lagu..


Hee..Tomey

Salam all!! Lagi beberapa hari je nak AJL kan??? Huh..debaran tu mesti dapat dirasakan oleh semua yang bertanding, penulis lirik, pencipta lagu, penyanyi dan semua lah yg terlibat secara langsung atau tidak untuk AJL 23/2008 kali ni.


SG pun rasa turut berdebar sebab...Sebab haa..Sebab artis kesayangan SG first time masuk and turut bertanding menerusi lagu Doa Dalam Lagu duet bersama Zahid. Walaupun Mawi tak dapat turut serta untuk final AJL ni, SG percaya Ija mampu mampu lakukan yg terbaik bersama Zahid. Tolak tepi persoalan boleh menang ke tidak.. Yang penting cuba lakukan seHABIZ baik. Insyaallah..Yg lain..kita serahkan kepadaNYA..Amin..


Dari sumber yg SG dapat from blog Sensasi Selebriti milik Budiey http://www.budiey.com/, konsep AJL kali ini adalah Konsep Iluminasi..Ha...apa kebendenya tuh??? Nak tahu lebih lanjut layari blog Budiey ok. Ada banyak juga gambar2 disitu..


Sumber dari Harian Metro; Berikut adalah giliran lagu bertanding selepas undian dilakukan iaitu bermula dengan Bukan di Sini dendangan Sofaz dan ciptaan Zimi dan Amir sementara lirik ditulis Iwan. Lagu Kita (Aizat), Dusta Berkalang (Aiman/Hafiz Hamidun/Ahmad Fedtri Yahya), Cuba (Faizal Tahir/Audi Mok), Yang Pernah (Estranged), Bila Nak Saksi (Spider/Tam/Loloq) dan 7. Doa Dalam Lagu (Zahid & HELIZA /Ajai/Loloq).



Tujuh lagi lagu bertanding, Sampai Syurga (Faizal Tahir/Audi Mok), Hanya Di Mercu (Ayu/Aubrey Suwito/Habsah Hassan), Aku Stacy (Stacy/Intan Norul Azlin/Layla Ismail), Dingin (Ziana Zain/Azlan Abu Hassan/Azalea), Kali Rindu (Elyana/Aidit Alfian/Ad Samad), Persoalan Cinta (Farawahida/Julfekar/Ku Seman&Izza Rosley) dan Lagu Untukmu (Meet Uncle Hussein).


Untuk semua, All the best! And to all TB, jom sama2 bg sokongan tuk Ija di final AJL. And..Ahad ni..Jangan lupe eh..1001 malam bersama Mawi & Ekin.. ;)




Doa dalam diam.. ;)

Credit Pictures: Sensasi Selebriti Budiey http://www.budiey.com/