Tuesday, March 4, 2008

Hola!

Huhu..bagi laluan kat gambar tergendala beday bash SuperA hari tuh.. Credit to Dzareefz.Fotopages.Com ;)


Simbahan halilintar dari Ling di sebalik SuperH..



Uwaaaa! Cepender bacahhhh!!!


Huh...Dah 04 03 08! Lagi 4 hari lagi 08 03 08! Ada apa?? Hari Sabtu nanti sudah tentu hari yang dinanti2kan..Hari untuk rakyat Malaysia (yang layak dan berdaftar) untuk keluar mengundi! Kepada yang layak tu, tunai kan lah kewajipan dan hak anda. Yang layak tapi belum mendaftar apa lagi?? Tak reti2?? Yang pasti kali ini merupakan kali ke dua mengundi buat SuperZ, kali pertama buat SuperH, manakala SuperB dan A belum masanya lagi. Tapi SuperB dah boleh mendaftar yea..


Hermm...Sabtu lepas,
SG sempat sama2 turun padang dgn geng TB untuk bowling Channel @15. Kali ini, TB hantar 2 team je, Heliza Bereh 1 &2. Seperti biasa, ramai juga yang datang memberi sokongan walaupun tak bermain. Thanks eh.Standard tournament, memang kena main 3 games. Lane kami berjauhan pulak, tapi tak mematahkan semangat nak meroyan. Kecoh tetap kecoh, biasalah sengal Bereh tu memang ada je. Cuma on and off ikut mood. Tak sempat nak survey sangat apa yang berlaku sebab memang SuperH dan Z concentrate dengan game. SuperB sempat pulak berkaraoke dengan geng DAVOM. Apapun, walaupun tak berjaya menempatkan diri di mana2 tempat yang dipertandingkan, kami tak pulang dengan tangan kosong. Semua dapat pingat dan cenderahati. Rezeki takde, tapi mutu permainan kali ini memberangsangkan. Huhu..HB2 punye skor jangan cakap la.. Dasat! Cuma biasalah, yang lain ada yang lebih dahsyat, tu yang tak menang tuh.


Tengah duk baling2 bola tuh, masa
game ke 2 tak silap, terkejut juga dibuatnya.. Betul ke apa yang kitorang nampak ni?? Perghh..Itik berjaya cari jalan pulang ke Malaysia lah! Memang big surprise! Tak tahu langsung! Semakin kurus itik. Ye la duk Africa tu agaknya..Anyway, welcome back' Boleh la kita berkopi putih nanti.


Selesai acara bowling malam tu, kami lepak makan2 di Kelana Jaya. Masing2 lapar..Ramai yang pekene TOM YAM. Biasalah, kalau dah makan2, lepak2 mestilah berborak2..Walaupun penat sempat jugak lah bergosip. Apapun
thanks to Kak Noorul from Brunei yang belanja kitorang malam tu. Walaupun jauh, tetapi dekat di hati.. Cheewah. Semoga dimurahkan rezeki lagi..


Okeylah, nak cepat ni..Jangan lupa eh..
08 03 08 ni!! Jom mengundi! Lepas mengundi kita gi shopping and makan donut kat Pavillion eh..Hehe..ada orang jauh nak datang katanya.. Jumpa di sana!!!


Ni ada sikit gambar2 di sekitar bowling hari tu..Herm..kali ni pelik sikit..Semua gambar macam ni.. Takde muka pun..Tak tahu lah cameraman hari tu kenapa kan..Layan kan je lah ek..
Anak sapaa la neh..?



Cup Cakes!



Ni souvenir from Astro @15



Bowler 1



Bowler 2



Bowler 3



Bowler 4



Bowler 5


Berehh!!


COP!!! Saja nak share.. Untuk semak status mengundi ..Cara-caranya..

Guna HP..Charge RM0.50 eh..

For MAXIS, CELCOM & DIGI user

Taip SPRNo Kad pengenalan Hantar SMS ke 39111 atau 39988 !
Contoh: SPR 810619140302 hantar ke 39111


Cara online.. sila klik http://daftarj.spr.gov.my/daftar.asp